طی دو هفته اخیر باشگاه پرسپولیس مذاکرات مستقیمی با میلاد محمدی مدافع ملی پوش  آدنادمیر اسپور ترکیه انجام داد تا زمینه جذب او را فراهم کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ .میلاد محمدی ابتدا از رقم ۶۰۰ هزاردلاری برای دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه ترکیه‌ای گفت و باشگاه پرسپولیس نیز طی روزهای گذشته اعلام کرد مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد. اما موضوع اصلی رقم درخواستی خود میلاد محمدی است. گویا محمدی برای ادامه فوتبال در پرسپولیس رقمی حدود ۷۰۰ هزار دلار درخواست کرده، رقمی که به اضافه رضایت نامه باشگاه آدنادمیر اسپور ترکیه، رقمی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس هزینه خواهد داشت. مبلغی سنگینی که باشگاه پرسپولیس در ازای انتقال عبدالکریم حسن از باشگاه الوکره قطر دریافت کرد.

طی روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا محمدی مقداری از دستمزد پیشنهادی خود را کاهش دهد اما محمدی با این موضوع موافقت نکرده و به نظر می‌رسد یکی از دلایل عملی نشدن این انتقال همین موضوع است. البته باشگاه پرسپولیس از جذب میلاد محمدی هنوز نا امید نشده و درحال مذاکره است تا از این بازیکن ملی پوش تخفیف بگیرد و باید دید در نهایت میلاد محمدی با این درخواست موافقت خواهد کرد یا نه.

کد خبر 869426
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha